מה העלויות של שיווק בפייסבוק

תוכן עניינים

הסבר על מה העלויות של שיווק ממומן בפייסבוק – העלות של מודעות פייסבוק תלויה בתעשייה, במטרת הקמפיין ובמודל הצעת המחיר שלך, כגון עלות לקליק (CPC) או עלות לאלף חשיפות (עלות לאלף חשיפות). אם אתה משתמש ב-CPC, פרסום בפייסבוק עולה בסביבות 0.97 לקליק. לשם השוואה, אם אתה משתמש ב-CPM, הפרסום בפייסבוק עולה בסביבות 7.19 לכל 1000 חשיפות.

פרסום בפייסבוק הפך לאסטרטגיה אמינה עבור עסקים ברחבי העולם עם כ-7 מיליון מפרסמים פעילים בפלטפורמה. עם זאת, אם אתה חושב לקדם את החברה שלך בפייסבוק, סביר להניח שיש לך שאלה אחת: כמה עולה פרסום בפייסבוק?

המשיך לקרוא לקבלת מידע נוסף על מחיר מודעות פייסבוק, כולל כמה מודעות פייסבוק עולות עבור מודלים אחרים של הצעות מחיר, כגון עלות לדומה (CPL) ועלות להורדה (CPA).

כמה עולה פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק עולה בממוצע 0.97 לקליק ו-7.19 לכל 1000 חשיפות. קמפיינים שמתמקדים בהשגת לייקים או הורדות של אפליקציות יכולים לצפות לשלם 1.07 ללייק ו-5.47 להורדה, בממוצע.

[סיכום] עלויות מודעות פייסבוק

לקבלת פירוט שימושי של עלויות הפרסום בפייסבוק, עיין בטבלה זו:

עלות פרסום ממוצעת בפייסבוק מודל הצעת מחיר
0.97 עלות לקליק (CPC)
7.19 עלות לאלף חשיפות (עלות לאלף חשיפות)
1.07 עלות לדומה (CPL)
5.47 עלות להורדה (רו”ח)

בעוד שנאספו ממחקר מעמיק של AdEspresso שהעריך כמעט 300 מיליון דולר מהוצאות המודעות בפייסבוק, מספרים אלה הם רק ממוצעים. העסק שלך עשוי לראות עלויות מודעות גבוהות או נמוכות יותר בפייסבוק עקב מספר גורמים, כגון מיקום מודעות, שוק יעד, תעשייה ועוד.

לכן אתה רוצה להשתמש בסכומים אלה כנקודת התייחסות, ולא כסטנדרט, לקמפיינים של החברה שלך בפייסבוק. אם לא, אתה מסתכן בהגדרת ציפיות לא מציאותיות לקמפיין שלך, מה שעלול לגרום לביצועים גרועים ולמקבלי החלטות אומללים בחברה.

איך עובדת המכירה הפומבית של מודעות פייסבוק?

לפני שתבדוק את הגורמים השונים המשפיעים על העלויות של מודעות פייסבוק, כדאי לבדוק כיצד פועלת המכירה הפומבית של מודעות פייסבוק. ברגע שתדע איך פייסבוק מפעילה את המכירה הפומבית של המודעות שלה, תוכל להתחיל למטב את עלויות המודעות שלך בפייסבוק.

הנה סקירה כללית של השלבים שהובילו למכירה הפומבית של מודעות פייסבוק:

  • מפרסם מתחבר למנהל המודעות כדי ליצור קמפיין ומודעה
  • המפרסם בוחר את התקציב היומי שלו (או את המקסימום שהוא יוציא בכל יום)
  • המפרסם בוחר עבור איזו פעולה הוא ישלם, כגון צפיות, קליקים או הורדות
  • המפרסם בונה את הקהל שלו באמצעות פילוח דמוגרפי, עניין ומכשירים
  • המפרסם מוסיף את הקריאייטיבים שלו, כמו עותק המודעה, התמונות והסרטון שלו
  • מפרסם מאשר ומפעיל את המודעה שלו

ברגע שיש סיכוי להציג מודעה, המכירה הפומבית של מודעות פייסבוק מתרחשת:

  • פייסבוק מדרגת כל הצעת מחיר של מודעה פוטנציאלית, שיעורי פעולה משוערים ואיכות מודעה
  • פייסבוק משתמשת בשיעורי פעולה משוערים ובאיכות המודעה כדי לקבוע את הרלוונטיות של המודעה
  • פייסבוק מייצרת את הערך הכולל של המודעה, בהתבסס על הצעת מחיר, שיעור פעולה משוער ואיכות מודעה
  • פייסבוק מציגה את המודעה הזוכה – או את המודעה עם הערך הכולל הגבוה ביותר

בהתבסס על המכירה הפומבית של המודעות, אתה יכול לדעת אילו מדדים הכי חשובים למודעות שלך ולעלויות שלהן:

  • הצעת מחיר למודעה
  • קצב פעולה משוער
  • איכות המודעה
  • רלוונטיות למודעה

אם אתה יכול למטב מדדים אלה, למשל על ידי שיפור איכות המודעה והרלוונטיות למשתמשים, אתה יכול להוריד את העלויות של שיווק בפייסבוק. פייסבוק אפילו אומרת שמודעות עם הכי הרבה רלוונטיות עולות פחות ומקבלות יותר זמן פנים עם משתמשים.

  • כל המחירים בשקלים

מה קובע את עלויות הפרסום בפייסבוק?

כמו עלויות פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) , מגוון גורמים משפיעים על עלויות הפרסום שלך בפייסבוק. אם אתה רוצה לבנות תקציב מציאותי לעסק שלך, אז אתה צריך להבין איך גורמים אלה משפיעים על העלות של מודעות פייסבוק.

שמונת הגורמים שקובעים כמה מודעות פייסבוק עולות כוללים:

  1. קהל
  2. תקציב מודעות
  3. הצעת מחיר למודעה
  4. מטרת המודעה
  5. מיקום מודעה
  6. איכות המודעה
  7. עונה
  8. תעשייה

בר פוד

שתף דף

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on print